Forum about Teacher ads
- Optional filter -
Text search :
Your school hasn't got its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]


modify delete 42962 - from HAMBLIN Leilah (French Polynesia) - 2012-01-11
: "exchanging mails"

Hello ! I'm an teacher in TAHITI in french polynésia.I have 12-16 year old students who learn English and are very interested in exchanging mails, snail mail or even having a blog to create links. We could also plan a visit next year.
We're all looking forward to having your answer !


42962 -
modify delete 112882 - Reply from MARIANA (USA) - 2016-09-10

Hello my son Daniel Blas (11) would like to have a pen-pal, we live in Colorado.

His e-mail is danielblas.mi@gmail.com Please cc me in the first e-mail.

Thanks, Mariana.

42962 -
modify delete 45386 - Reply from Gabriel (Canada) - 2012-07-31

Bonjour, j'enseigne la musique dans un collège privé catholique pour jeunes filles. Je travaille dans 2 secteurs de l'école, donc j'ai des classes de 1ère à 5e secondaire francophone et d'autres classes anglophones. Je crois que l'idéal serait de jumeler une classe anglophone (3e secondaire: 14-15 ans). Je devrais en parler tout d'abord à la direction à la rentrée mais cela pourrait être intéressant. Je suis parfaitement bilingue: anglais et français et a visiter la Guadeloupe à Noël dernier. Merci, au plaisir,

Gabriel Barrière

42962 -
modify delete 43995 - Reply from Kristina (Australia) - 2012-04-10

Hi, I have a class of 25 12 and 13 year olds who are just beginning French. I would love to set up a pen-pal program where they correspond in a mixture of French and English, as their knowledge increases.

42962 -
modify delete 43060 - Reply from Pauline (India) - 2012-01-18

Bonjour,
Je suis enseignante de Francais Langue Etrangere a l'Ecole Americaine de Bombay. J'ai des eleves de 12 a 14 ans et cet echange m'interesse beaucoup. Mes eleves viennent du monde entier et parlent tous anglais (c'est la langue d'enseignement de notre etablissement).
J'attends de vos nouvelles avec impatience!
Pauline




Forum about Teacher ads - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info